Top

Garantie / klachten

Account Garantie / klachten
Bestellen Retourneren
Betalen Herroepingsrecht (zichttermijn)
Levering / afhalen Contact
Verzendkosten



Garantie.
 

Voor alle artikelen aangekocht via www.ddb-online.nl geldt de wettelijke garantie tenzij anders in de product omschrijving staat vermeld.
 
Ondanks alle controles en zorg kan het voorkomen dat een product niet naar behoren functioneert. In dit geval zal DDB-online u zo spoedig mogelijk van een passende oplossing voorzien, welke kan bestaan uit vervanging, reparatie of terugbetaling. Indien deze binnen de garantietermijn vallen zijn hier geen kosten aan verbonden. Schade door eigen toedoen is niet kosteloos.



Garantiebewijs.
 

De factuur die u per e-mail ontvangt is tevens uw garantiebewijs. Wilt u gebruik maken van de garantievoorwaarden houdt u dan voor een snelle afhandeling deze bij de hand.



Defect buiten de garantietermijn ?
 

Het kan natuurlijk voorkomen dat een product net buiten de garantietermijn defect raakt. In zo een geval kunt u een e-mail sturen met een omschrijving van het defect + factuurnummer en wij denken graag met u mee.


Klachten.

Klachten kunt u kenbaar maken via info@ddb-online.nl . DDB-online zal klachten altijd serieus nemen, zorgvuldig vastleggen en zo snel mogelijk afhandelen. Klachten worden vertrouwelijk behandeld. Indien de klacht gegrond is, zal DDB-online passende oplossingen/maatregelen nemen om u zo goed mogelijk tegemoet te komen en herhaling waar mogelijk te voorkomen. Leidt dit niet tot een oplossing dan heeft u de mogelijkheid uw geschil aan te melden via het ODR platform welke te vinden is via de volgende link: https://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.